AUDIO PODCAST

Jak si udržet stávající zákazníky?

Především v období krize, jež může přijít velmi brzy, je stěžejní, aby si firma udržela stávající zákazníky. Jakým chybám se vyhnout, a jak naopak zákazníky motivovat k další spolupráci, poradí Ing. Pavel Hromek z firmy MAR-EKON, který na toto téma diskutoval s moderátorem Danem Tržilem.

Základem pro práci se zákazníky je znalost jejich problémů. A protože komunikace probíhá hlavně prostřednictvím obchodních zástupců, stávají se v tomto případě klíčovými hráči. Ing. Pavel Hromek prozradí, na co si dát během krize pozor nejen ve vztazích zákazník-obchodní zástupce, ale i co se týče přístupu vedení firmy k výkonům svých zástupců.

Kromě toho v podcastu zazní, proč není dobré svým zákazníkům nabízet jako východisko z krize různé slevy. Ing. Hromek odpoví na otázku, proč slevy z dlouhodobého hlediska nefungují a jaké jiné benefity zvolit. Mimo jiné se dozvíte i to, že období krize je ideální čas pro možné převzetí zákazníků konkurenčních firem.

Máte otázku specifickou pro vaši firmu? Napište nám, abychom se s vámi mohli spojit

...a nebo nám můžete zavolat. Stačí vytočit číslo 515 535 600 a od 8:00 do 16:00 nás vždy zastihnete.

Kancelář:
Kociánka 8/10
612 00 Brno

Telefonické spojení:
vedení firmy: 515 535 604
obchodní oddělení: 515 535 600

E-mail:
info@mar-ekon.cz

MAR-EKON s.r.o.
Bosonohy 501E (sídlo firmy)
642 00 Brno

IČ: 269 59 887
DIČ: CZ 269 59 887

Zápis u KOS v Brně, oddíl C, vložka 48093

Na této stránce v rámci poskytování služeb využíváme cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies upravíte v nastavení svého prohlížeče.